Kaip ugdyti mokinių kūrybingumą?
Kūrybinių darbų vertinimas
Kūrybniškumą skatinanti aplinka
Kūryba ir kūrybiškumas
Kūrybinio rašymo dirbtuvės
Skaitymas su numatymu ir pasakojimo kūrimas
-
Kaip ugdyti mokinių kūrybingumą?
Mokomajame filme „Kaip ugdyti mokinių kūrybingumą?“ aptariamas ugdymo modelis, nukreiptas į atskirų kūrybiniam mąstymui svarbių gebėjimų lavinimą(si) ir praktinį asmeninių ar akademinių problemų sprendimo įgūdžių mokymą(si). Kūrybingumas suprantamas kaip gebėjimų ir įgūdžių, taikomų tikslingoje ir planingoje veikloje, visuma. Gebėjimų ir įgūdžių svarbos suvokimas padeda mokytojui planuoti įvairią mokymo(si) veiklą (apimančią tiek savarankišką tyrimą ar problemų sprendimą, tiek kūrybinį produktą) ir vertinti mokinių pastangas bei pažangą. Šiame mokomajame filme siekiama aktualizuoti kūrybingumo ugdymo problematiką, kylančią iš pačios kūrybingumo sąvokos, fenomeno suvokimo skirtumų. Praktines rekomendacijas, kaip veiksmingai ugdyti vaikų kūrybinius gebėjimus mokykloje, ir kūrybingumo ugdymo sampratą komentuoja pradinės mokyklos „Žiniukas“ direktorė ir pradinių klasių mokytoja Ingrida Ramanauskienė (http://ziniukas.lt/), Vilniaus Gerosios Vilties vidurinės mokyklos dailės mokytoja ekspertė Irena Staknienė ir NOT PERFECT|Y&R įkūrėjas Paulius Senūta. -
Kūrybinių darbų vertinimas
Pristatoma lietuvių kalbos kūrybinio mąstymo ugdymo 4, 8 ir 11 klasėse kūrybiškumo ugdymo metodika. -
Kūrybniškumą skatinanti aplinka
Mokytojų, mokyklos vadovo mintys, praktinė veikla parodo, kad šioje aplinkoje kūrybiškumas laikomas vertybe, skatinamas mokinių įsitraukimas, skatinama rizikuoti, nevengti klaidų, reflektuoti savo mokymosi veiklą, numatyti alternatyvias strategijas. -
Kūryba ir kūrybiškumas
Pristatoma lietuvių kalbos kūrybinio mąstymo ugdymo 4, 8 ir 11 klasėse kūrybiškumo ugdymo metodika. -
Kūrybinio rašymo dirbtuvės
Pristatoma lietuvių kalbos kūrybinio mąstymo ugdymo 4, 8 ir 11 klasėse kūrybiškumo ugdymo metodika. -
Skaitymas su numatymu ir pasakojimo kūrimas
Pristatoma lietuvių kalbos kūrybinio mąstymo ugdymo 4, 8 ir 11 klasėse kūrybiškumo ugdymo metodika.